Wij bieden een breed scala aan diensten waarmee we jouw sales ondersteunen

Telefonische leadgeneratie (het maken van afspraken met geïnteresseerde partijen) vormt nog altijd de hoofdmoot van ons aanbod. Het is zogezegd onze core business. Hoewel wij nog veel meer te bieden hebben, merken wij en onze klanten dagelijks dat gewoon even bellen en persoonlijk contact leggen nog altijd essentieel is voor succesvolle sales. Wij nemen een stukje kwantitatieve zorg uit handen, terwijl we wel de kwaliteit waarborgen die jij voor je bedrijf nastreeft. 

Leadgeneratie

Datacollectie

Database verrijking

Verzamelen inschrijvingen

Informatieve belcampagnes

Maatwerk belcampagnes

Bellen of digitaal?

Er is digitaal tegenwoordig zoveel mogelijk, dat je soms hoort dat bellen ouderwets is. Waarom zou je nog met iemand in gesprek gaan, als je een LinkedIn campagne kunt optuigen? En ja, de digitale middelen geven je range, maar ze bieden zelden body. Want hoe weet je wat iemand van je propositie vindt als je het niet vraagt? 

Wij gaan samen met jou in overleg om te beoordelen wat voor soort campagne het beste bij jou past. 

diensten leadgeneratie trinity sales

Voor elk wat wils, groot EN klein!

Wij bieden mogelijkheden voor zowel kleine bedrijven met een beperkt sales budget als bedrijven die daarin wat meer speelruimte hebben. Er zijn verschillende soorten campagnes mogelijk, of combinaties ervan, waarover we graag met jou in gesprek gaan. 

Betaalbaar abonnement

Langere looptijd met weinig beluren per week, voor startups en kleine bedrijven, met vooral gestandaardiseerde opties.

Kort lopende campagne

Met hoge intensiteit en veel beluren, zoals bij een productrelease, inspelen op een actualiteit, of invites voor een event. 

“Standaard” campagne

Met een vaste propositie en afgesproken aantal beluren per week gedurende een kwartaal.

Jaarcontract

Vast aantal uren per week, wisselend ingezet, en een propositie die variabel is op basis van veranderende behoeften.

Variabel

In overleg kan de inzet worden afgestemd op de behoeften en doelgroepen, of in overleg aangepast tijdens de campagne.

Pilots

Voor we een langere samenwerking beginnen kan een pilotfase worden afgesproken, om de mogelijkheden te testen.

diensten leadgeneratie trinity sales

Koud of warm?

Een koude campagne betekent dat wij potentiële klanten benaderen zonder dat er voorwerk is gedaan, en we adressen bellen vanaf een bellijst. 

Bij een warme campagne is er al eerder toenadering of contact geweest met de doelgroep. Dit kan via websitebezoek zijn, of een gerichte LinkedIn campagne. Warm bellen kan de kans op een succesvolle campagne aanzienlijk vergroten.

Wat past bij jouw behoefte en mogelijkheden? 

Vertel ons jouw maatwerk!

Geen bedrijf is hetzelfde, dus ook elke campagne is anders. Wij zijn ontzettend flexibel in het meedenken en optuigen van campagnes die passen bij jouw bedrijf en wensen. Wil je weten hoe flexibel?​

nl_NLNL