
Marktonderzoek 2024
In met name 2024 hebben wij een marktonderzoek uitgevoerd, waarbij wij met ruim 300 sales professionals in gesprek zijn gegaan. Wij vroegen hierbij aan sales managers, business developers en bedrijfseigenaren naar de manieren waarop zij invulling geven aan hun groeiambities en sales doelstellingen. Maken zij gebruik van externe partijen, telefonische leadgeneratie en de “ouderwetse” telefoon als communicatiekanaal?
De resultaten zijn verwerkt in een uitgebreid en leerzaam document. Meer weten? Klik dan op de link hieronder!
Hieronder vind je verschillende bestanden die je kunt downloaden en/of delen. Doen wij ook!
De business cases zijn een mooi voorbeeld van de toegevoegde waarde die wij kunnen bieden. De opzet van een campagne geeft een goede indruk voor bedrijven die nog nooit met sales support hebben gewerkt wat ze van ons mogen verwachten. En tot besluit onze twopager, waarin we in vogelvlucht inzicht bieden in onze mogelijkheden.
Business Case - DR Logistics
Business Case - Regiodienst
Business Case - Zyxel Networks
Opzet van een campagne bij Trinity Sales
Trinity Sales - Waarin wij ons onderscheiden
Trinity Sales Twopager
Trinity Blog
Met enige regelmaat schrijven wij over leuke, interessante of grappige gebeurtenissen die wij hebben meegemaakt. Ook delen we graag onze kennis met iedereen die daarin geinteresseerd is.

Vijf redenen om juist wél in de zomer met leadgeneratie te starten
“Ja, we willen graag een belcampagne opzetten, maar pas na de zomer.” We horen dit heel vaak

De vijf redenen waarom No Cure No Pay (in leadgeneratie) een slecht idee is
Je denkt dat je zekerheid inbouwt, maar in feite sloop je alle meerwaarde uit je campagne. Wil
Tot besluit nog enkele praktische downloads